אתלטית מדהימה מגלה, איך אתה תשיג תוצאה מדהימה !

היום אני רוצה לדבר אתכם על דבר קריטי למכירות, דבר שבלעדיו אי אפשר ליצור מכירות, ולא, לא מדובר במוצר או משהו שקשור אליו, מדובר במשהו הרבה יותר חשוב !

את הדבר הזה אני רוצה להעביר לכם, בציטוט מפי אתלטית ישראלית ענקית, ספורטאית שנמצאת בשלוש המקומות הראשונים בעולם בקפיצה לרוחק וקפיצה משולשת, חנה מיננקו, שזכתה לאחרונה גם במדליית ארד באליפות אירופה במינכן :

” אתה לא מנצח רק בבור, בריצה או בקפיצה, אתה מנצח גם בפסיכולוגיה מסביב. במבט בעיניים, בלשמור את השפתיים למעלה, את הגב זקוף, בלראות שמישהי חסרת ביטחון ולחסל אותה. אני לא צריכה לעשות כלום, מספיק שהן רואות שאני מסתובבת שם כמו מנצחת. “

פשוט מדהים !

מה שנכון לספורט נכון לחיים ולעסקים. גם אם המוצר שלך מצוין זה לא מספיק, כי הלקוחות (בניגוד למה שהם חושבים) לא רוכשים את המוצר לפי האיכות שלו. הלקוחות לא יודעים כלום על מרכיבי המוצרים שהם קונים בסופר או איכות תיקון הרכב שלהם או טיפול השיניים שהם עברו. הם קונים לפי הסמכות של המוכר !

חוץ מהלקוחות, גם המתחרים רואים אותך ואת הסמכות שלך ומיישרים קו עם הדימוי שלך. כי הסמכות שלך בונה עולם אחר, כמו שרצית.

המשימה שלך, מעבר לבנית מוצר מצוין, מעבר לשיווק מצוין, הוא בנית סמכות מודעת, שעוברת ללקוח.

אתה חייב לחשוב מראש, הרבה לפני המכירה, איך תוכל לבנות סמכות, על מה תבסס אותה ואיך תציג אותה לעולם – בביטחון, בגילוי, במוטיבציה – במקום שבו הלקוחות נמצאים !

לוקח לא מעט זמן לבנות סמכות, אבל התוצאה תמיד משתלמת.

krichelly

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך